SIK SORULAN SORULAR

Cihazların özellikleri nelerdir?

Cihazların teknik özelliklerini tanımak için web sitemize erişebilirsiniz: TAGTECH.GLOBAL

Cihazlar bir garanti ile geliyor mu?

Evet; Cihazlar, müşterinin isteğine göre artırılabilen bir yıllık garanti ile birlikte gelir. Yılda 20 ABD Doları tahsil edilecektir.

Cihazlar için bir bakım merkezi var mı?

Evet; ana merkez binasında yer almaktadır - Al-Shmeisani - Abdul Raheem Al Waked Binası No. 46

Cihazlar nerede üretiliyor?

Talal Abu-Ghazaleh Global'in üretim hattı – Çin

Cihazların fiyatlarında indirim var mı?

10'dan az olmayan çok sayıda cihaz satın alındığında bir miktar verilebilir

Dizüstü bilgisayar kullanım sırasında elektriğe takılı kalmalı mı?

Pil tamamen şarj olduktan sonra dizüstü bilgisayarın fişini çekmeniz tercih edilir

Cihazlar için yedek parçalar hazır mı?

Evet

Cihazın pilini ne zaman değiştirmeyi düşünmeliyim?

Şarj cihazı fişten çekilir çıkarılmaz cihaz kapanır

Cihazın pilini şarj etmek ne kadar sürer?

1 ila 2 saat arasında

Taşınabilir cihazlar için piller ne kadar dayanır?

6 ila 8 saat

Taşınabilir cihazlar ve tabletler için garanti süresi nedir?

Satın alma tarihinden itibaren bir yıl

Cihaz garantisi neleri kapsar?

Fabrika arızaları 

Cihazı parçalarına ayırmak garantiyi geçersiz kılıyor mu?

Evet, cihaz şirkete bağlı olmayan herhangi bir merkezde onarılırsa

Garanti, sudan kaynaklanan hasarları ve ekran hasarlarını kapsıyor mu?

HAYIR

Cihazlar uluslararası bir garanti kapsamında mı?

EVET

Dizüstü bilgisayarların ekranlarını değiştirmenin maliyeti nedir?

58 Ürdün Dinarı, vergi dahil

Pil tamamen şarj olduktan sonra dizüstü bilgisayarın fişini çekmeli miyim?

Evet, pil tamamen şarj olduktan sonra dizüstü bilgisayarın fişini çekmek tercih edilir

Ekran siyah olduğunda dizüstü bilgisayarı nasıl başlatırım?

Cihazı yeniden başlatın

Hangisini kullanmak daha iyidir: bir dizüstü bilgisayar veya bir masaüstü bilgisayar ve ikisi arasındaki performans farkları nelerdir?

Dizüstü bilgisayarlar elektrik ve yerden tasarruf ettikleri için daha iyi

Cihaz, Windows giremez ve aşağıdaki iletiyi görüntüleyen tutar: Disk Boot Failure; çözüm nedir?

Sabit diski kontrol edin

Cihazın üzerindeki Power Tü Çusine bastığımda hiçbir şey olmuyor ve cihaz açılmıyor?

Pil şarj seviyesini ve şarj cihazını kontrol edin

Cihazı başlatırken neden aniden mavi ekran görünüyor?

AWindows'u veya RAM'i kontrol edin

Bellek ve hızı artırmak için donanım ekleyerek cihazın performansını nasıl artırabilirim ve nasıl kurulur?

Sabit disk ve RAM kapasitelerini artırın; bu tür donanımlar bakım merkezimize kurulur

HD bellek / kapasite artırılabilir mi?

EVET

RAM belleği / kapasitesi artırılabilir mi?

EVET

Windows Cihaza yüklenebilir mi?

EVET 

İşletim sisteminin şifresi nedir?

Üç sıfır – 000

İşletim sisteminin şifresi nedir?

Üç sıfır – 000

Pilin beklenen ömrü nedir?

Pil ömrü cihazın kullanımına bağlıdır

Pilin beklenen ömrü nedir?

Pil ömrü cihazın kullanımına bağlıdır

Bakım merkezinin çalışma saatleri nedir? Bakım merkezinin iletişim numarası nedir?

Pazardan perşembeye kadar sabah 8'den akşam 5'e kadar - Bakım merkezi numarası: 0785552070

Galerileriniz nerede?

Smart Buy and Leads Center'ın tüm şubelerine ek olarak Shmeisani ve Mekke Caddesi'ndeki Talal Abu-Ghazaleh Global'in iki genel binası

  

Dizüstü bilgisayarım neden yavaş ve çözümleri nelerdir?

Bazı parçaların değiştirilmesi gerekebilir veya bilgisayar belleği doludur