bakım isteği

bakım isteği

Genel Şartlar

  • Ekran arızaları - şarj cihazı yerleştirme istasyonları - güç düğmesi - suya maruz kalma - yanlış kullanım, garanti koşulları kapsamında değildir.
  • Şirket, bakım sırasında cihazda saklanan kişiler ve görüntüler gibi herhangi bir verinin kaybından sorumlu değildir. 
  • Bakım Makbuzu, cihaz teslim alındığında sunulmalıdır.
  • Şirket, bakım belgesi imzalandıktan sonra herhangi bir ek arızadan sorumlu değildir, bu nedenle, cihazın teslim alındığında düzgün çalıştığından emin olmak önemlidir.
  • Bakım merkezlerimiz dışında bakımı yapılan herhangi bir cihazın garantisi iptal edilecektir.
  • İnceleme üzerine, arızanın onarım maliyeti 15 Ürdün Dinarı’ndan azsa, cihaz müşteriye geri dönmeden tamir edilecektir.